تقابل دو فرهنگ، ایرانی - کیهانی

تهمتها و آمار آقای احمدی نژاد برای هیچ بیننده ای تازگی نداشت و ندارد. در مناظره دیشب شاهد بودیم که دوباره مظلوم نمایی ها به همراه تئوری برچسب هاشمی زدن به میرحسین سعی بر فریب اذهان آگاه و فرار از پاسخ به سوالات اصلی پیش روی دولت داشت. ایشان دوباره آمار و ارقام بی پایه و اساس ارائه داد و دولت نهم را از لحاظ کارنامه اقتصادی موفق ترین دولت ۲۰ سال گذشته معرفی نمود.
جالب آنجاست که به میر حسین، نخست وزیر بحرانی ترین دوران کشور می گفت «سیاست خارجی دولت نهم در دوستی با کشورهای دیگر بهتر از دوران شما بوده» البته احمدی نژاد همانطور که در نشست کشورهای عربی زیر بنر خلیج عربی می نشیند انتظار داشته در زمان جنگ ایران و عراق با حمایتهای کشورهای عربی از صدام میرحسین نیز به استقبال آنها می رفته و با آنها برای نمایش های داخلی و سیاست های تبلیغاتی فالوده می خورده.
شکی نداریم که عزت ملی و انسانی در طول دوران صدارت احمدی نژاد لکه دار شده که امروز رییس جمهور برای حضور دوباره در قدرت شروع به تشویش اذهان عمومی می کند، پرونده اداری خانم رهنورد را برای یک مباحثه منطقی به همراه خود به استودیو می آورد و با آن لحن بچه گانه در برابر ۵۰ میلیون بیننده به تهدید رقیب خود می پردازد. «من می تونم راجب پرونده یک خانمی با شما صحبت کنم» با این جمله یاد بازجویی های همکاران کیهانی آقای احمدی نژاد می افتیم، یاد پرونده سازی ها و تخریب شخصیت ها، یاد برنامه هویت و چراغ.
من به عنوان یک ایرانی شرمگینم که در سال ۱۳۸۴ با همه تلاش هایمان نتوانستیم مانع از حضور احمدی نژاد در قدرت شویم و امروز این تفکر می خواهد انتخابات برگزار کند. آیا از فرهنگ کیهانی انتظاری جز تقلب و خلاف داریم؟ جواب البته خیر است ولی همان داستانی که همه می دانیم ولی هنوز باور نداریم این که با حضور حداکثری خود می توانیم جلوی این تقلب را بگیریم.
با فرهنگ ایرانی که سرچشمه پاکی و انسانیت و هم نوع دوستیست به جنگ اهریمن فرهنگ کیهانی می رویم که چون غده ای چرکی و متعفن در کالبد پاک جامعه مان رخنه کرده. فرهنگی که آزادی و آزادگیمان را با قلم هایی ننگین خط خطی می کند و در حاشیه ای امن به خانه عنکبوت سازی می پردازد. دیشب میرحسین موسوی اعلام کرد که اگر می خواهید تفکر احمدی نژادی که برای لاپوشانی بی قابلیتی خود به تخریب و هوچیگری دست می زند، عوض شود به من رای دهید.

0 نظرات: