تشکیل شورای رهبری برای حفظ کشور

اخبار غیر موثقی خبر می دهد که هاشمی رفسنجانی رایزنی هایی را با دیگر اعضای مجلس خبرگان رهبری برای تشکیل شورای رهبری انجام داده است. آیت الله خامنه ای در آخرین نماز جمعه تهران با حمایت های خود از انتخاباتی که مردم آنرا تقلب می خوانند و خواستار ابطال آن هستند، در حقیقت در جبهه مخالف مردم ایران قرار گرفت و جایگاه پدرانه خود را در حل ابن بحران نظم از دست داد. هر چند ر گذشته نیز ایشان نشان دادند که از عهده گیری نقشی بی طرف ر معضلات سیاسی اجتماعی نا توانند و در این مواقع با نسبت دادن منتقدین با دشمنان خارجی و محاربین نظام سعی در حذف هر گونه صدای مخالف را دارند.
در نوبت های قبل اجتماعات و اعتراضات هیچگاه به این گستردگی و عظمت شکل نگفته بود و صدای مخالف به این وضوح در داخل و خارج شنیده نمی شد. امروز مردم یکصدا فریاد می زنند و در کمال شعور سیاسی ابطال انتخاباتی را که معتقدند در آن تقلب صورت گرفته خواستارند. این خواسته قانونی مردم در عوض با اراذل و اوباش نامیده شدن آنها و فریبخوردگی آنها از جانب رهبری ‍اسخ داده می شود و همانطور که در بیانیه آقای خاتمی نیز اشاره شده، این توهین به شعور این جماعت معترض است که شما نمی فهمید و گول می خورید ولی من از همه ماجراها خبر دارم و به شما می گویم این بهتر است. این ادامه همان سخنی ایست که قبل از انتخابات گفت من وضعیت مملکت را از همه آقایان بهتر می دانم و به شما می گویم که وضعیت اقتصادی به این صورت که در منازره ها مطرح می شود نیست.
آقای خامنه ای متاسفانه فراموش کرده اند که امروز با افرادی طرف هستند که با منطق و استدلال به تحلیل مسائل می پردازند نه با عده ای ذوب شده در ولایت ایشان که چنانچه بگویند ماست سیاه است نیز بی چون و چرا بپذیرند یا با یک فرمان ولایی ریاست جمهوری را به محمود احمدی نژاد تقدیم کنند.
جانبداری از یک جریان سیاسی خاص و فاصله گرفتن ایشان از عدالت، اندیشیدن مطلق به حفظ قدرت شخصی، تایید نتایج انتخابات قبل از تایید شورای نگهبان کافی ایست که دیگر شرایط لازم برای رهبری نظام را نداشته باشند. در اینجاست که باید مجلس خبرگان نقش قانونی و وظیف تاریخی خود را ایفا نماید تا ملت را از بحرانی که درآن گرفتار آمده برهاند. این آخرین فرصت ملت به دوستداران جمهوری اسلامی است تا بتوانند آبروی از دست رفته خود را خریداری کنند. پس تا دیر نشده جام پادزهر را سر بکشید.

3 نظرات:

کریم گفت...

رهبری که چوب سفید نیست - خاصیت رهبری این است که سیاستهای کلی نظام را تعیین کند و در بحث اختلاف هاشمی و احمدی نژاد بحث اختلافی در موضوع سیاستهای کلی است و نظر احمدی نژاد در این موضوع تامین کننده نظر رهبری است و این کار شاقی نیست.

ناشناس گفت...

My English communication isn't really so super butI feel I realize everything. Give thanks to u so much for that wonderful weblog put up. I genuinely delight in perusing it. I think you are a absolute writer. At this moment additional ur web page to my favorites and can come once more to yor world wide web site. Preserve up that wonder function. Wish to view far more quickly.

--------------------------------------------
my website is
http://chineseastrology.us

Also welcome you!

ناشناس گفت...

Одна вещь, я бы очень хотел сказать, это то, что отмена страхования автомобилей является опасным опытом и , если вы делаете соответствующие прочихдрайверов вы просто не получите. Многие люди посылаютуведомление, что они официально снизился на свою страховую компанию , они должны бороться, чтобы получить дополнительную страховку после отмены . Низкие цены автострахования часто трудно получить от отмены. Знание основных причин, в связи с отменой автострахования может помочь водителям предотвратить потерю одного из самых значительных привилегий, предлагаемых . Спасибо за мысли разделяет вашего блога. привет!