انقلاب مخملین مدل احمدی نژادی

همکلاسی قدیمی ما که از اعضای فعال بسیج دانشجویی می باشد امروز ایمیلی فرستاده که در آن طرفداران میرحسین موسوی متهم شده اند که خودکارهایی که جوهر آن بی رنگ میشود را با عکس احمدی نژاد در خیابان ها پخش می کنند و همچنین طرفداران آقای موسوی متهم به اسید پاشی روی طرفداران دکتر عزیزمان آقای احمدی نژاد شده اند. توصیه شده که برای جلوگیری از تقلب خودکار تقلبی از خودکار های خود برای رای دادن استفاده کنید.
جالب است تفکری که به صورت تشکیلاتی در انتخابات های گذشته فعال بوده و به قول وزیر کشور و اطلاعات وقت تقلبهایی سازمان یافته انجام داده است امروز اینچنین به دلهره افتاده. این گروه از هم اکنون باخت را پذیرفته اند و قصد دارند که اذهان را برای مخدوش اعلام کردن آرایی که یکصدا برکناری مافیای زور و زر و تزویر را خواستارند، آماده کنند. برادر عزیز بر همگان آشکار است آنانی که جوانان را در ۱۲ سال گذشته کتک می زدند و در انتخابات تقلب می کردند متعلق به خط فکری شما بودند. هنوز به یاد من و شما مانده که رییس دانشگاه علم و صنعت، آقای دکتر صالحی، را چه کسی مورد تعرض فیزیکی قرار داد و متعلق به چه جریانی بود.
برادر عزیز دوستی مشترک برایم بارها با تعجب نقل می کرد که روز قبل از انتخابات ریاست جمهوری دور نهم از حضرت عالی سوال کرده که مایلید به چه کسی رای دهید و همانطور که قبلا هم به خود من در مباحثاتمان گفته بودید طرفداری آقای قالیباف را می کردید و اعلام کردید که قصد رای به ایشان را دارید که همان دوست با تعجب بعد از انتخابات پرسیده بود قالیباف که شکست خورد و ... و شما گفتید که شب انتخابات استخاره کردید و به احمدی نژاد رای داده اید. آیا به جای توجیه اشتباهات صورت گرفته در دولت نهم بهتر نیست که بپذیرید، استخاره در امری سرنوشت ساز جایز نیست و بهتر است با آگاهی به انتخاب دست بزنیم.
آقای احمدی نژاد در تمام دوران تصدیگریش با آمارسازی و دروغ گویی سر مردم را کلاه گذاشته است و امروز نیز با هوچیگری قصد ندارد که با شرافت ریاست دولت را بدرود گوید. شما به دزدی هاشمی ها و کروبی ها اشاره می کنید و از سو استفاده میرحسین موسوی دم می زنید. در رد یا تایید این ادعاها بحث نمی کنم زیرا مانند شما و همفکرانتان قضاوت را در دزد معرفی کردن دیگران ساده نمی بینم. ولی بپذیریم که مملکتداری در ایران امری ایست که قدرت افزار گسیخته را تقدیم به حاکمان می کند و این حاکمان چه احمدی نژاد باشند چه موسوی و دیگران نمی توانند عدالت علی (ع) را بجا آورند. ما هم سلمان و ابوذر نیستیم که انتظار آن عدالت برنده را داشته باشیم. ما حاکمی می خواهیم که در وسع ما رفتار کند، حاکمی می خواهیم که شرایط اقتصادی را بهتر کند و برای جوانان اشتغال ایجاد کند که احمدی نژاد نکرد و به دروغ می گوید کرده است. اقتصاد منطقی ترین حوزه بحث است و چیزیست که در زندگی روزمره تجربه می شود و اگر به وجدان خود رجوع کنید می بینید که وضعیت اقتصادی بسیار بدتر از ۴ سال قبل شده ولی آمار اعلام شده توسط احمدی نژاد می گوید به چشم خود نیز اعتماد نکن آنچه ما می گوییم درست است.

لطفا به یک سوال پاسخ دهید: هم اکنون عملکرد دولت در زمینه اقتصادی توسط مدیران همراه دولت (رهبر و مظاهری)، سازمان بازرسی کل کشور، شخصیت های اصولگرا (عماد افروغ، خوشچهره، لاریجانی)، مجمع تشخیص مصلحت، شخصیت های اصلاحطلب (موسوی، کروبی)، سپاهیان سابق (محسن رضایی) و ... نقد شده است، از طرف دیگر احمدی نژاد می گوید همه اینها دروغ می گویند و من راست می گویم. برادر عزیز یک دلیل بیاور که چرا و بدلیل کدام حرکت درست احمدی نژاد من به عنوان یک بی طرف باید حرف احمدی نژاد را قبول کنم.
ممکن است که در پاسخ بگویید که این ها همه زیر مجموعه مافیای قدرت هستند و برای همین می خواهند دکتر احمدی نژاد را که یاور مظلومین است از صحنه خارج کنند. خوب، اگر این پاسخ را می دهید پس به این نکات توجه کنید:
۱- وضعیت مافیای قدرت در چهار سال گذشته بدتر شده است بدلیل اینکه دکتر احمدی نژاد دست ایشان را از بیت المال قطع کرده.
۲- دکتر احمدی نژاد نمی تواند این افراد را دادگاهی کند چون قوه قضاییه تحت کنترل این افراد است با اینکه رییس قوه قضاییه توسط شخص رهبری منصوب شده است!!!!
۳- پس تا زمانی که این قوه قضاییه که بی عدالتی می کند وجود دارد نمی توان این افراد را مجازات کرد.
۴- قوه قضاییه باید تحت فرمان دکتر قرار گیرد تا پاکسازی شود و طرحی نو در انداخته شود.
۵- در قوه قضاییه جدید می آییم و ادعاهایی را که امروز می کنیم در دادگاهی که به آن رسیدگی کند مطرح می کنیم.

نکات بالا نتایج مستقیم راهیست که تفکر دکتر احمدی نژاد به آنها منجر می شود. این همان انقلاب مخملیست که در ۱۲ سال گذشته گروههای روشنفکر به آن متهم بوده اند. البته با یک تفاوت که در اصلاحات حاکمیت مردم باید پررنگتر شود و در انقلاب احمدی نژادی به جای ولایت فقیه که اکنون باید مجتهد جامع الشرایط باشد یک فرد تحصیلکرده بدون خط و ربط به حوزه و قشر روحانیت سنتی قصد ولایت مردم را دارد. برای مردم تصمیم می گیرد و اینبار مشروعیت دینی خود را با ارتباط مستقیمش با امام زمان بدست می آورد و در اوج این ارتباط برای آیت الله جوادی آملی تعریف می کند که هاله نوری در هنگام سخنرانیش در سازمان ملل دورش را فرا گرفته بوده (یا با شهامت بگویید دفتر جوادی آملی که ۲ روز پیش این را تایید کرده دروغ می گوید یا بپذیرید که این حرف را دکتر زده است).

اگر این ها را هم در پس حمایت خود از انقلاب احمدی نژادی دیده اید که با صراحت و شهامت بگویید و به همگان اعلام کنید ولی اگر ندیده اید کمی بیشتر به استخاره امشبتان فکر کنید.

1 نظرات:

mojtaba mostafavi گفت...

فتنه احمدی‌نژاد. سلام، الان تازه متوجه شدم چرا در سالروز وفات امام خمینی ، حضرت امام خامنه‌ای فرمودند که خود امام خمینی بارها فرمودند اشتباه کردند و منظور ایشان از این حرف چه بود . با رفتار اخیر رئیس جمهور بالاخره روشن شده است که احمدی‌نژاد با دادن نتایج آرا دروغی انتخابات به امام خامنه‌ای، باعث شدند که حضرت امام خامنه‌ای در ملا عام اعلام کنند که حمایت از احمدی‌نژاد بعد از انتخابات، اشتباه بوده است. فتنه اصلی‌ زیر سر احمدی نژاد و خائنین امثال خودش بوده و هست.ای کاش دسته احمدی‌نژاد هم سر به خیابان بگذارند شخصاً ترتیب ایشان را هم از پشت بام خواهم داد. سرباز ولایت من هستم نه آن مشائی دزد.