ملک کیست؟ مالک کیست؟

محمود احمدی ‌نژاد در آخرین سخنرانی خود در جمع طلاب به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، حمله شدیدی را به مخالفان خود و احزاب سیاسی انجام داد. در این سخنان ایشان احزاب را به مالکین مردم تشبیه کرده اند و گفته اند که حتی یک ریال هم به آنها باج نخواهند داد.
در این راستا یادآوری چند نکته را ضروری می دانم:
- کسانی خود را مالک مردم می دانند که با قیمومیت به مردم و سرنوشت ایشان می نگرند، آنانی که حاضر نیستند صدای اعتراض اکثریت جامعه را به سیاست های داخلی و خارجی ایشان بشنوند و همانند کبک سر در اقلیت 5 میلیونی خود فرو برده اند و برای اکثریت تصمیم گیری می کنند.
- کسانی خود را مالک مردم می دانند که جلوی دسترسی آزاد رعیت خود را به اطلاعات می گیرند و مطبوعات را تعطیل می کنند یا هیچ اعتراضی در برابر این حرکت نامشروع نشان نمی دهند.
- مالکین این ملک بزرگ کسانی هستند که بی توجه به معیشت رعیت بیچاره که در این ملک می زیند در قمارخانه های بین المللی بر سر این ملک بازی می کنند.
- اربابان ملت آنانند که فرزندانشان را بی هیچ گناهی در بند می کنند و زیر شکنجه می خواهند اعراف کنند که بگویید "ماییم اربابان شما".
- ارباب است که برای نوکر خود نوع پوشش و لباس تعیین می کند و اگر باب میلش نپوشند و نگویند و حتی فکر نکنند، طرح ارتقای امنیت اجتماعی را به اجرا می گذارد.
- تنها والی و ولی ملت می تواند ملوان های انگلیسی و هاله اسفندیاری را با مالیخولیای جاسوسی دستگیر کند و پس از کوتاه مدتی و بدون هیچ گونه توضیحی به رعیت، آنها را آزاد کرده و با سلام و صلوات به دیار خود راهی کند و رعیت بیچاره حق ندارد بپرسد که چگونه عدالتی است که جاسوس و برانداز را بعد از چند ماه آزاد می کنید ولی دانشجویان آزاده را هنوز آزاد نکرده اید (شاید سبیل سناتور آمریکایی برای گرو گذاشتن نزد آقایان با ارزش تر از شفاعت نیروهای داخلی است!!!)
- تنها مالک این ملک می تواند، گاز این مملکت را که ارث پدریش است زیر قیمت محاسبه شده در سه دهه پیش به همسایگان بفروشد و تضمین بسته شدن قرارداد را خودش بدهد.
- و در نهایت ارباب است که وقتی از او می خواهند دربرابر قدرتی که در اختیار دارد، پاسخگو باشد، بر نمی تابد و پاچه احزاب را می گیرد.
آری محمود جان، دنبال مالکی با این مشخصات بگرد. احزاب بی چاره اگر مالک این ملک بودند که دنبال باج یک ریالی از شما نبودند. شما یارانه مصوب آنها را بدهید باج پیشکش.

ahmadinejad

0 نظرات: